Implementatie en dataprivacy

Een Progeso-oplossing op maat van uw bedrijf? Dat vraagt om een efficiënte implementatie!

De HR-wereld van vandaag is voortdurend in overdrive: de veranderingen volgen elkaar in sneltempo op en de vraag naar innovatieve oplossingen en efficiënte toepassingen klinkt in veel omgevingen alsmaar luider. Dat zorgt ervoor dat u als decision maker voor grote uitdagingen komt te staan. Op elk moment, op elke plaats en via om het even welk device, moet u kunnen handelen, zodat de continuïteit van de business gewaarborgd is en mogelijke toekomstscenario's snel kunnen worden geactiveerd.

Wij gaan die uitdagingen graag samen met u aan. Wij zorgen voor veilige en gebruiksvriendelijke toepassingen op maat van uw organisatie, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is: uw business en uw mensen.

WIJ ZORGEN VOOR EEN ZORGELOZE IMPLEMENTATIE

Progreso HR-software is een standaardapplicatie en dus meteen gebruiksklaar. We configureren en parametriseren, testen grondig door en leveren op. We hanteren hierbij een beproefde implementatiemethodologie, de PRiMA, Progreso Implementation Approach. Hierdoor gaan we samen van validatie naar validatie en wordt uw implementatietraject projectmatig strak opgevolgd.

Voor we een softwareoplossing in uw bedrijf kunnen installeren, maken we eerst een grondige analyse van uw organisatieprofiel. Enkel zo kunnen we de juiste functionele invulling geven aan uw behoeften. Wij zorgen voor de juiste oplossing, zodat u zich kan focusen op uw business.

DOCUMENTATIE EN OPLEIDING

Door het intuïtieve karakter van de software is de behoefte aan opleiding voor uw users beperkt. Wél voorzien wij in een goede begeleiding van uw key users via een on-the-job training, handleidingen, e-learning en tips & tricks binnen de applicatie. Zo wordt beheren, consulteren, communiceren en rapporteren al snel tot een spontane competentie voor uw mensen en een ontegensprekeijke meerwaarde voor uw organisatie.

PROGRESO BLIJFT U ONDERSTEUNEN

We zorgen voor een werkbaar HR-systeem vanaf de Go Live en bieden aansluitend zowel functionele als technische support via een performante ticketing tool, telefonisch en on site. Onze consultants en onze service desk collega’s zijn in permanente open en proactieve dialoog met u.

Elke samenwerking wordt beschreven in  een dienstenovereenkomst met SLA. Deze Service Level Agreement beschrijft eenduidig en transparant alle ins en outs rond de operationaliteit van uw Progreso HR software en van onze technische en functionele dienstverlening. Dit biedt u comfort en zekerheid.

UW DATA ZIJN IN VEILIGE HANDEN

De veiligheid van uw bedrijfsdata is onze topprioriteit. Wanneer u van onze diensten gebruik maakt, kunt u daarop rekenen. We zorgen voor een goed beveiligde toegang tot de Progreso-toepassingen, die gehost worden op moderne, dedicated hardware. De gespecialiseerde Belgische datacenters waarin die zich bevindt, voldoen aan strenge criteria op het gebied van veiligheid en beschikbaarheid. Daarnaast maken onze Web Servers gebruik van 256-bit TLS-encryptie. Zo hoeft u geen seconde bezorgd te zijn om de beveiliging van de persoonsgegevens van uw medewerkers.

Alle medewerkers van Progreso ondertekenen een Non-Disclosure Agreement (NDA). Hetzelfde geldt voor onze partners die in contact komen met klantendata.

Wij volgen de ontwikkelingen op vlak van gegevensbescherming op de voet. Technisch, maar ook organisatorisch. Zo kunnen we de bescherming van uw data ook in de toekomst garanderen.